Суворі будні адвоката

Суворі будні адвоката

пʼятницю, 17 липня 2015 р.

Як купити дитині квартиру за 600 гривень? Моя думка про аліменти

Чомусь більшість жінок, які без допомоги батька виховують та утримують дитину, гордо заявляють: «Мені від нього нічого не потрібно», «Якось виховаю дитину сама», «Я не хочу, щоб у старості дитина утримувала негідного батька» і т.д.
Дійсно, чи варто ходити по інстанціях заради якихось нещасних 500-600 гривень на місяць?
Не буду переконувати, просто порахую.
Наприклад, дитині 3 роки. Тобто, батько зобов’язаний утримувати дитину як мінімум ще 15 років (до досягнення повноліття). Таким чином, аліменти мають сплачуватися протягом 180 місяців (15 років х 12 місяців).
Якщо, до прикладу, взяти суму аліментів 500 грн., що є цілком реальною, то за весь цей період можна наскладати 90000 грн.
Так, цих грошей на квартиру не вистачить. Однак… якщо весь час гроші класти на банківський рахунок під середній відсоток (18-22%), то виходить близько пів мільйона гривень (це реальні математичні розрахунки). Як на мене, то цієї суми цілком вистачає на скромну квартиру для 18-річної дитини. Чи не так?
А як захистити дитину від того, щоб утримувати негідного батька і чи можна реально змусити батька сплачувати цих 500 грн., то для цього є багато способів, про які я напишу пізніше.
Тому, шановні матері (а інколи й батьки), Вам вирішувати чи надалі самостійно працювати з усіх сил і жалітися на долю і несприятливі обставини, скупого чоловіка чи все-таки проявити любов до дитини, забезпечити їй гідне майбутнє в юному віці і вже сьогодні вирішувати питання про стягнення аліментів.

Мої рекомендації: якщо склалися несприятливі сімейні обставини, то аліменти варто стягувати завжди і якнайшвидше. Діти Вам скажуть Велике ДЯКУЮ, коли повиростають і завдяки Вам будуть забезпечені до кінця своїх днів.

Немає коментарів:

Дописати коментар