Суворі будні адвоката

Суворі будні адвоката

пʼятницю, 17 липня 2015 р.

Автомобіль по довіреності: варто чи не варто?

Почну статтю з власних рекомендацій, щоб не забути сказати ці важливі речі.
Мої рекомендації: ніколи ні за яких обставин не купуйте і не продавайте автомобіль по довіреності, а тим більше без неї!

Причини не купувати автомобіль по довіреності.
1. Попередній власник автомобіля може померти і спадкоємці на цілком законних підставах зможуть вимагати у Вас повернути автомобіль, оскільки їх не цікавить коли і за скільки Ви придбали цей автомобіль у їхнього померлого родича;
2. Попередній власник автомобіля може мати борги перед банками або приватними особами, на його майно буде накладено арешт і Ваш автомобіль реалізують на аукціоні на чужі борги;
3. Попередній власник автомобіля може бути засуджений за кримінальний злочин і йому можуть призначити покарання у вигляді конфіскації майна. Ваш автомобіль заберуть, тому що формально він належить засудженому;
4. Попередній власник автомобіля може виїхати за кордон і Ви його ніколи не знайдете, щоб переоформити автомобіль на себе або іншу особу;
5. Попередній власник автомобіля може просто-напросто скасувати видану Вам довіреність і не пояснювати причин своїх дій.

Причини не продавати автомобіль по довіреності.
1. Новий власник автомобіля може за допомогою Вашого автомобіля витини злочин, а по автомобілю міліціонери вийдуть на Вас як власника авто і Вам довго доведеться пояснювати, що Ви не верблюдJ;
2. Порушення правил дорожнього руху, що зафіксовано відеокамерами, автоматично оформляється на власника автомобіля. В такому разі доведеться Вам доводити, що Ви автомобіль фактично продали;
3. Новому власнику автомобіля терміново можуть знадобитися кошти і він буде Вас переслідувати із проханням чи вимогами повернути гроші взамін на повернення Вам автомобіля;
4. Новий власник автомобіля буде постійно Вас турбувати з приводу дрібних питань (переоформлення, видачу нових довіреностей, уточнення даних про автомобіль, переобладнання, відшкодування страхових виплат тощо.
Абсолютно кожен мій клієнт, який мав проблеми з автомобілями, купленими або проданими по довіреності, казав приблизно такі слова: «Я більше ніколи в житті не буду продавати (або купувати) автомобіль по довіреності. І буду відмовляти від такої ідеї всіх своїх знайомих і родичів.

Проте, шановні читачі, якщо я Вас не переконав, то можете проявити свій характер і випробувати долю. Бажаю приємних покупок!

1 коментар:

  1. Я настільки вдячний Elegantloanfirm за те, що ви допомогли мені отримати кредит у розмірі 600 000,00 доларів США за допомогою кредитного працівника Расса Гаррі, що я вам вічно вдячний. Моє життя перевернулося, мої фінанси влаштувалися, я зараз є власною справою, яку я використовую для піклування про потреби моїх сімей. Я так вам вдячний, містер Русс, і Бог вас благословить. Ви можете зв’язатися з ними за фінансовою допомогою електронною поштою: Elegantloanfirm@hotmail.com для отримання фінансової допомоги.

    ВідповістиВидалити