Суворі будні адвоката

Суворі будні адвоката

пʼятницю, 17 липня 2015 р.

Що робити, коли в державних установах відмовляють прийняти документи?

Все дуже просто. Якщо Ви особисто відвідуєте державну установу з метою подати яку-небудь заяву, клопотання чи скаргу, то є способи, яка майже на 100% забезпечить виконання Вашого завдання – щоб поданий Вами документ був прийняти тим органом, до якого Ви звернулися.
Почнемо з простих правил етики: бути охайно одягнутому, в адекватному тверезому стані і бажано з хорошим настроємJ. З собою потрібно взяти документ, що посвідчує Вашу особу. Це може бути паспорт і довідка про присвоєння ідентифікаційного номера (якщо є), водійське посвідчення, пенсійне посвідчення, службове посвідчення та ін.
Документи, які Ви подаєте, потрібно мати у двох однакових примірниках (копіях, екземплярах).
Перший примірник Вашої заяви чи клопотання Ви подаєте у відділ, де приймають такі листи. Це може бути секретар керівника, канцелярія, загальний відділ, діловод тощо. Якщо крім заяви Ви бажаєте додати ще якісь документи, то назву цих документів потрібно вписати в кінці самої заяви, де написати слово «Додаток», після якого написати назву цих документів (наприклад: копія паспорта, копія свідоцтва про народження, копія рішення суду…).
Після вручення першого примірника заяви відповідному працівникові подайте йому другий примірник цієї заяви і попросіть, щоб він підписався в цьому примірнику, що підтвердить про те, що він дійсно прийняв документи. Також не зайвим буде попросити, щоб біля підпису працівник поставив відбиток печатки установи. Якщо відбиток печатки не захотіли ставити, то нічого страшного.
Після цього можете покинути приміщення установи і чекати відповіді на Вашу заяву.
Якщо працівники відмовляються ставити підпис і печатку, то спитайте до кого з працівників можна звернутися, щоб ті виконали Ваше прохання щодо підпису і печатки у Вашому документі. Якщо і цього разу поступить відмова, то спитайте чи зміг би керівник цієї установи поставити свій підпис про отримання документу, якщо Ви його попросите. Як правило, після такого запитання самі працівники ставлять свій підпис, щоб не турбувати «начальство» через дрібниці і щоб не викликати вогонь на себе.
Якщо ж навіть керівник відмовить у Вашому проханні засвідчити своїм підписом факт отримання від Вас заяви, тоді просто потрібно покинути цю установу і свою заяву разом з додатками до неї відправити в цю ж у станову через пошту рекомендованим листом з повідомленням про вручення або цінним листом з описом вкладеного (будь-який працівник пошти допоможе Вам це зробити).
Якщо Ви не хочете зайвий раз відвідувати установу для подання туди заяви, то можна відразу відправляти свою заяву через пошту і зекономити свій особистий час.
Важливо грамотно подавати свої заяви, бо в іншому випадку скажуть, що Ви їм нічого не подавали і вони Вас перший раз бачать.
Є ще один оригінальний спосіб подання заяви із моєї особистої практики.
У мого товариша зник батько, близько двох тижнів його ніхто ніде не бачив. Як думаєте, до кого потрібно звертатися в такому випадку?...
А ось і ні. В одному з відділів міліції, до якого звернувся товариш, пояснили, що вони таких заяв не приймають і рекомендують йому звернутися в своє житлово-експлуатаційну дільницю по питанню розшуку зниклого батька. Це не жарт. Після невеликої консультації мій товариш повернувся до того ж відділу міліції і спитав «Якщо Ви не приймаєте таких заяв, то як думаєте, в прокуратурі приймуть?»
І його заяву прийняли!
Мої рекомендації: більшість своїх листів до державних і приватних організацій я відправляю поштою (навіть якщо вона знаходиться зовсім поряд) і тому це саме рекомендую іншим.



Немає коментарів:

Дописати коментар