Суворі будні адвоката

Суворі будні адвоката

пʼятницю, 17 липня 2015 р.

Місія блогу

Місія цього блогу – підвищення юридичної грамотності людей, навчання простим прийомам, які допоможуть навіть у найскладніших ситуаціях знайти вихід та захистити себе чи то від незаконних дій інших осіб, чи то від свавілля чиновників чи просто від беззаконня, яке є зараз у нашому суспільстві.
Методи роботи та окремі секрети, які я буду розкривати, побудовані на своєму особистому досвіді, де було як багато помилок, так і багато досягнень.
Я вважаю, що цей сайт є унікальний тим, що тут будуть надаватися чіткі конкретні методи як діяти в тій чи іншій ситуації, тут не буде місця складним та незрозумілим юридичним словам, тут я не буду «переливати з пустого в порожнє». Тільки цінна інформація в одному місці, яку Ви не знайдете на більшості юридичних сайтів.
Розкриваючи певні юридичні секрети, я не буду зменшувати обсяг роботи ні собі, ні іншим адвокатам (мовляв, люди зможуть обходитися без адвокатів). Навпаки, ми знаємо, що коли хворому правильно і вчасно надати першу необхідну медичну (долікарську) допомогу, то пізніше лікарю-фахівцю значно легше проводити лікування, у людини в рази збільшуються шанси зберегти своє здоров’я і навіть життя.
Те ж саме і в юридичні сфері: чим правильніше людина діятиме без адвоката, тим легше буде адвокату (зокрема й меніJ) бути максимально ефективним і вирішити позитивно справу.
Окремо буде розділ, де крок за кроком я навчу як почати і розвивати приватну юридичну практику і стати адвокатом.
Матеріал буде надаватися у максимально простій формі, щоб будь-яка проста людина могла розуміти про що йде мова, як діяти, куди звертатися і т.д. Кожен, хто стане постійним читачем, гарантовано зможе надавати собі та іншим першу невідкладну юридичну допомогу, бо як і в медицині, такі знання допоможуть зберегти чиюсь долю, здоров’я, і життя.
Сподіваюся переконати багатьох, що можна добитися справедливості в цьому житті, а когось – навчити отримувати пристойні доходи від приватної юридичної діяльності і стати адвокатом.


Моя мета - отримати не менше 10 тисяч щирих подяк від людей, яким допоміг.


Немає коментарів:

Дописати коментар